Mittaamme asiakaskokemusta suositteluindeksillä - Pihla
Osta verkkokaupastamme

Mittaamme asiakaskokemusta suositteluindeksillä

 

Pihla mittaa asiakastyytyväisyyttä Net Promoter Score (NPS) -mittarilla, joka kertoo asiakkaiden kokemuksen kautta muodostuneen suositteluindeksin. NPS -kyselyn avulla saamme asiakkailta ajankohtaista ja tärkeää tietoa ikkuna- ja oviremontin eri vaiheiden sujuvuudesta. Palautteen avulla voimme kehittää toimintaamme yhä paremmaksi.

Suositteluindeksi perustuu yhteen kysymykseen

NPS-luvun laskemiseksi asiakkaalle lähetetään kysymys: ”Asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme kollegallesi tai kaverillesi?” Kun suositteluindeksi on yli 60, asiakkaat kokevat palvelun niin hyväksi, että olisivat valmiita suosittelemaan ystävälle. Vastaajat luokitellaan vastausten perusteella kolmeen ryhmään:

  • 0-6 = Kriittiset
  • 7-8 = Passiiviset
  • 9-10 = Suosittelijat

Net Promoter Score lasketaan vähentämällä Suosittelijoiden osuudesta Kriittisten osuus, jolloin lopullinen suosittelu-luku on väliltä -100 ja +100.

 

Valtakunnallinen myyntipalvelu: 0800 550 880
Etsi lähin jälleenmyyjä tästä

Pihla - Varmasti Hyvä.

Valmistamme ikkunoita ja ovia niin uusiin kuin vanhoihin rakennuksiin. Teemme vuosittain tuhansia ikkunaremontteja ympäri Suomen. Pihla toimittaa ikkunat ja ovet myös suurimmalle osalle suomalaisia talovalmistajia. Pihlan laadukkaat ikkunat ja ovet valmistetaan modernissa tehtaassa Suomessa, Ruovedellä.

Olemme tehneet ikkunoiden ja ovien ostamisen sinulle helpoksi. Jälleenmyyjäverkostomme on palveluksessasi koko Suomessa. Ikkunoiden vaihtaminen ja ikkunaremontti tehdään yleensä vain kerran tai kaksi koko elämän aikana. Me autamme sinua onnistumaan ja saamaan varmasti hyvät ikkunat ja ovet.


Lutakonaukio 1
40100 Jyväskylä

Myyntipalvelu:
0800 550880
info@pihla.fi

Kaikki yhteystiedot
Copyright 2015 by Pihla. Kaikki oikeudet pidätetään.